متفاوت ترین مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و زبان های خارجه در تهران

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها

دنیای زبان

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی، فرانسه، عربی، روسی، سوئدی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی، هندی، چینی و سایر زبان ها به صورت تضمینی در منزل، محل کار و حتی آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

  • آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و بروزترین متدهای آموزش
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیلکرده خارج از کشور
  • دوره های فشرده کاملا کاربردی جهت مصاحبه، کار و تحصیل، مهاجرت، سفر، دوره های بازرگانی و مکالمات جهانگردی
  • دوره های ویژه آمادگی آزمون سفارت
  • برگزاری کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • متفاوت ترین مرکز زبان های خارجه تهران
  • آموزش خصوصی زبان انگلیسی (به صورت تضمینی)
  • زیر نظر مدیریت آموزش، سوپروایزر و مشاورین تحصیلی کرده در خارج از کشور
  • آموزش چهارمهارت زبان همزمان برای امتحانات  IELTSدر دنیای زبان
  • برگزاری کلاسهای ویژه GREدر دنیای زبان
  • نظارت، پشتیبانی آموزشی برای کلاسهای (خصوصی)
  • ارتباط مشاورین و سوپروایزرین مجرب با زبان آموز پایان هر ۵ جلسه
  • برگزاری امتحان مصاحبه و مهارت های دیگر پایان هر ده جلسه
  • مدرسین در تمام نقاط تهران، کرج، شهرری آماده همکاری می باشند
  • اساتید با سابقه کار بالا و تحصیل کرده های داخل کشور و خارج از کشور
  • اساتید بسیار با تجربه و سابقه های عالی آموزشی جهت اعزام برای تدریس خانم ها و کودکان (خانوادگی)
  • کلاس های ویژه درک فیلم، ترجمه فیلم، بحص آزاد
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه و جمعه ها و حتی ایام تعطیل
  • آموزش کودکان با مدرک و امتحانات و اساتید با سابقه و تجربه آموزش کودک و نوجوان و پشتیبان آموزشی زیر نظر سوپروایزر تحصیلکرده از خارج از کشور

آموزش و تدریس زبان زبان انگلیسی و سایر زبان ها در این آموزشگاه توسط اساتید تحصیل کرده خارج از کشور و کادر ویژه در سطح آموزشگاه های تهران و با توجه به هدف زبان آموز صورت می گیرد.

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان، مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی معمولا از ۱۰ هزار تومان تا ۵۰ هزارتومان برای هر جلسه متفاوت می باشد. همچنین افرادی که در حوزه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت می کنند ممکن است برای هر جلسه مبلغی ما بین پنجاه تا صد هزار تومان را هم طلب کنند. در  واقع مدرسینی که دبیر رسمی می باشد به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس هزینه بیشتری دریافت خواهند کرد.

در مواقع خاص مدرسانی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (مثلا) مشهور شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم طلب کند. حتی مبلغی که دبیران زبان انگلیسی درخواست می  کنند به محل سکونت ، تجربه وسابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و … نیز بستگی دارد.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

لازم به ذکر است، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری مقدار معینی ندارد و با توجه به تجربه و سابقه مدرس و شهر محل تدریس متغییر است. البته بسیاری از دبیرانی که به صورت توافقی تدریس می کنند و برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی بر سر هزینه می توانید به توافق برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانها به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور انگلیس و آمریکا و همچنین آمادگی برای آزمون های TOEFL – IELTS در منزل و  محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان پیشنهاد ویژه ای برای خانم های خانه دار دارد

چنانچه شما خانم های خانه دار نیازمند یادگیری هرچه سریع تر زبان های خارجه مورد دلخواه خود هستید می توانید با ثبت نام در کلاسهای خصوصی از دو جلسه رایگان بهره مند شوید .

فرصت را از دست ندهید آموزشگاه زبان دنیای زبان راه را برای شما به جهت یادگیری هرچه سریع تر زبان انگلیسی و یا سایر زبان های با  استفاده از اساتید برتر سطح تهران هموار کرده است .

کافیست همین حالا با مشاورین ما تماس گرفته و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید

با مشاورین ما تماس بگیرید

 

۸۸۹۳۶۸۷۸ – ۰۹۱۲۳۸۳۹۵۸۶

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم

شاید یادگیری زبان انگلیسی مهمترین گام در ارتقاء کیفیت زندگی شما باشد.

آیا هیچ فکر کرده‌اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی‌بهره‌اند، چقدر می‌تواند جالب باشد؟ یا صحبت کردن با افراد جالبی که دیگران نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ یا تحت تأثیر قرار دادن اطرافیانتان هر موقع که دهانتان را باز می‌کنید؟ و یا پشت سر گذاشتن دیگران با جهش‌های بزرگی که در شغل‌تان برمی‌دارید؟

شما می‌توانید به همه‌ اینها برسید، اگر خوب به زبان انگلیسی صحبت کنید.

شما به چه چیزی علاقمند هستید؟ علوم؟ موسیقی؟ کامپیوتر؟ سلامتی؟ تجارت؟ ورزش؟  رسانه‌های امروز – از قبیل اینترنت، تلویزیون و مطبوعات – دسترسی تقریباً نامحدودی را به اطلاعات پیرامون موضوعات مورد علاقه‌تان فراهم کرده است. فراموش نکنید که ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم.

تنها یک مشکل وجود دارد: بیشتر این اطلاعات به زبان انگلیسی است.

نگران نباشید !!!!

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان می تواند در کوتاه ترین زمان شما را به یادگیری زبان انگلیسی و یا زبان مورد دلخواه کمک کند.

در اینجا چند مثال از اطلاعاتی که اگر زبان انگلیسی بلد باشید می‌توانید از آنها استفاده کنید، بیان می‌شود:

  • بیشتر صفحات وب. بیش از یک میلیارد (۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) صفحه اطلاعات در اینترنت وجود دارد! این شگفت‌انگیز است که تنها با  یاد گرفتن یک زبان، به خیل عظیمی از اطلاعات در پهنه اینترنت دسترسی پیدا می‌کنید.
  • کتابها – در هر موضوعی، از سرتاسر جهان. شما می‌توانید کتابهایی با نویسندگان آمریکایی یا بریتانیایی بخوانید، و نیز کتابهای ترجمه شده از زبانهای دیگر. به هر موضوعی که علاقمند باشید، می‌توانید چیزی به زبان انگلیسی درباره آن پیدا کنید.
  • مطبوعات. مجله‌ها و روزنامه‌هایی که به زبان انگلیسی هستند که به راحتی در هر کجای جهان یافت می‌شوند. شما برای پیدا کردن مجله‌هایی مانند تایم یا نیوزویک مجبور نیستید خیلی وقت صرف کنید.
  • علوم. زبان انگلیسی کلیـد دنیـای علم و فن‌آوری است. حـدود ۹۵% مقـالات علمی منتشر شده، به زبان انگلیسی است کـه تنها حدود ۵۰۰% از آنها مربوط بـه کشورهای انگلیسی‌زبان (مانند آمریکا و انگلستان) می‌باشد.
  • گزارشات خبری. شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی از جمله BBC و CNN را در نظر بگیرید. آنها خبرها را بسیار سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر  بهزبان انگلیسی منتشر می‌کنند. در هر کجای دنیا شما می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

گفتگو با دیگران

زبان انگلیسی را می‌توان «زبان گفتگو» نامید. چرا؟ چون به نظر می‌رسد همه مردم جهان پذیرفته‌اند که برای گفتگو و ارتباط با یکدیگر اززبان انگلیسی استفاده کنند.

  • حدود یک و نیم میلیارد (۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) نفر در جهان می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. یک میلیارد نفر دیگر هم مشغول  فراگیری آن هستند.
  • تقریباً همه کنفرانسها و مسابقات بین‌المللی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. به عنوان مثال رقابتهای المپیک یا جام جهانی فوتبال را  در نظر بگیرید.
  • سیاستمداران کشورهای مختلف از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. زبان انگلیسی، زبـان اصلی سازمانهایی از قبیـل سازمـان ملل متـحد (UN)، نـاتـو (NATO) و… می‌باشد.

 

اگر شما بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، قادر خواهید بود:

  • با مردمان سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. مثلاً می‌توانید عقاید و نظراتتان را در گروه‌های تبادل نظر اینترنتی بیان کنید. به افراد  مورد علاقه‌تان ایمیل ارسال کنید و درباره زندگی و فرهنگشان اطلاعات کسب کنید.
  • راحت‌تر سفر کنید. به هر کجا که سفر می‌کنید می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید – زبان انگلیسی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید آدرس بپرسید، با افراد مکالمه کنید، یا… کمک بخواهید. کسی چه می‌داند، شاید روزی زبان انگلیسی جان شما را نجات دهد!

 

پیشرفتهای شغلی

اگر خواهان شغل خوبی در زمینه‌های تجاری یا علمی هستید، از پشت میز کارتان بلند شوید و همین حالا به فراگیری زبان انگلیسی مشغول شوید!

تنها کافیست با شماره های موسسه دنیای زبان تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان در خصوص یادگیری زبان انگلیسی و  یا سایر زبان ها بهره مند شوید…

دانستن انگلیسی به شما اجازه می‌دهد که:

  • عبارت «مسلط به زبان انگلیسی» را در رزومه (=خلاصه شرح حال و سوابق) خود درج کنید. بدین ترتیب شانس خود را برای بدست  آوردن شغل بهتر و کسب درآمد بیشتر، افزایش می‌دهید.
  • دانش فنی خود را افزایش دهید. زبان انگلیسی زبان فن‌آوری است، مخصوصاً فن‌‌آوریهای تراز بالایی مانند علوم کامپیوتر، ژنتیک و  پزشکی. اگر می‌خواهید درباره این علوم مطالعه کنید، احتمالاً مجبور خواهید شد از منابع انگلیسی استفاده کنید.
  • یک تاجر بین‌المللی باشید. ایـن بسیار واضح اسـت. تجـارت بین‌المللی تنها بـا زبان انگلیسی میسر می‌شود. یادتان باشد که در دهکده جهانی به سر می‌برید. بنابراین اگر می‌خواهید نقشی ایفا کنید، باید زبان انگلیسی بلد باشید – تا بتوانید با تجار دیگر ارتباط داشته  باشید، در کنفرانس‌ها و همایش‌ها شرکت کنید، روزنامه‌ها و مجلات تجاری بخوانید و….
  • دانشجو و محقق بهتری باشید. می‌توانید با دانشمندان کشورهای دیگر مکاتبه کنید. در همایشهای بین‌المللی شرکت کنید و با مطالعه  مجلات و کتب، از یافته‌های جدید علمی با خبر شوید.

 

یاد گرفتن زبان انگلیسی آسان است

زبان انگلیسی نه فقط مفیدترین زبان دنیاست، بلکه یکی از آسان‌ترین زبانها برای یادگیری و استفاده محسوب می‌شود:

  • الفبای ساده – هیچ نماد یا نشانه خاصی از قبیل ä یا é وجود ندارد.
  • حالت جمع آسان – فقط کافی است یک s (یا es) به انتهای یک اسم اضافه شود. (one car, two cars)
  • کوتاهی کلمات – اغلب کلمات اصلی کوتاه هستند: run, work, big, go, man و…. کلمات طولانی‌تر هم غالباً کوتاه می‌شوند: fridge=refrigerator, os=operating systemm.
  • زبان انگلیسی همه جا یافت می‌شود: دسترسی به تلویزیون، موسیقی، وب‌سایتها و مجلات انگلیسی زبان بسیار راحت است. شما مجبور نخواهید بود فقط از چند کتاب خسته‌کننده آموزشی استفاده کنید. می‌توانید همزمان هم انگلیسی بیاموزید و هم از آن استفاده کنید. بدیهی است که بدین ترتیب اشتیاق شما برای یادگیری افزایش می‌یابد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

تدریس زبان روسی


زبان روسی (ру́сский язы́к)، از خانواده زبان‌های اسلاوی است که خود زیرمجموعه‌ای از زبان‌های هند‌و‌اروپایی به شمار می‌آید.

این زبان با الفبای سیریلیک نگاشته می‌شود و از نظام نگارشی خاص خود پیروی می‌کند.

همواره دلایل متعددی برای آموختن یک زبان جدید وجود دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما یادآور می‌شویم.

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان آماده خدمت رسانی در زمینه تدریس زبان روسی به زبان آموزان محترم می باشد و چنانچه نیازمند آن هستید که در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت مطلوب زبان روسی را بیاموزید کافیست با متفاوت ترین موسسه زبان های خارجه سطح تهران  تماس گرفته و از مشاوره رایگان مشاورین ما بهره مند شوید.

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان روسی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور روسیه و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان روسی در منزل و محل کار و نیز  آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

هزینه تدریس خصوصی زبان روسی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید

با مشاورین ما تماس بگیرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانها به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور انگلیس و آمریکا و همچنین آمادگی برای آزمون های TOEFL – IELTS در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی در منزل

موسسه زبان های خارجه دنیای زبان با استفاده از اساتید مجرب در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی که تمامی این اساتید تحصیل کرده خارج از کشور می باشند توانسته است در این زمینه به عنوان اولین موسسه زبان های خارجه تهران روش های نوین ابداع کند و زبان آموز را تنها در ۳۵ جلسه با تمرکز بر روی قدرت و فن بیان در کنار دیگر مهارت های یادگیری زبان به سطح مطلوبی از یادگیری زبان انگلیسی برساند .
زبان آموزان عزیز چنانچه تمایل دارند در مدت زمان کوتاهی به راحتی زبان انگلیسی را فرابگیرند و بتوانند به راحتی مکالمه داشته باشند می توانند با شما ره های تماس موسسه زبان های خارجه دنیای زبان تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.
یادگیری مکالمه زبان انگلیسی امروزه نه تنها یک تفریح نیست بلکه به عنوان یک نیاز محسوب می شود چرا که تمامی ما در زندگی روز مره علاوه بر بحث تجارت در بحث آموزش سطوح عالی نیاز مبرم به یادگیری این زبان داریم پس چه بهتر است زمان خود را هدر ندهیم و با پیشنهاد ۳۵ جلسه ای موسسه زبان های خارجه دنیای زبان ، زبان انگلیسی را به راحتی یادگرفته و همچون زبان مادری صحبت کنیم .

ویژگی های منحصر به فرد متفاوت ترین موسسه زبان های خارجی تهران

  • آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و بروزترین متدهای آموزش
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیلکرده خارج از کشور
  • دوره های فشرده کاملا کاربردی جهت مصاحبه، کار و تحصیل، مهاجرت، سفر، دوره های بازرگانی و مکالمات جهانگردی
  • دوره های ویژه آمادگی آزمون سفارت
  • برگزاری کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • متفاوت ترین مرکز زبان های خارجه تهران
  • آموزش خصوصی زبان انگلیسی (به صورت تضمینی)
  • زیر نظر مدیریت آموزش، سوپروایزر و مشاورین تحصیلی کرده در خارج از کشور
  • آموزش چهارمهارت زبان همزمان برای امتحانات  IELTSدر موسسه زبان های خارجه دنیای زبان
  • برگزاری کلاسهای ویژه GREدر موسسه زبان های خارجه دنیای زبان
  • نظارت، پشتیبانی آموزشی برای کلاسهای (خصوصی)
  • ارتباط مشاورین و سوپروایزرین مجرب با زبان آموز پایان هر ۵ جلسه
  • برگزاری امتحان مصاحبه و مهارت های دیگر پایان هر ده جلسه
  • مدرسین در تمام نقاط تهران، کرج، شهرری آماده همکاری می باشند
  • اساتید با سابقه کار بالا و تحصیل کرده های داخل کشور و خارج از کشور
  • اساتید بسیار با تجربه و سابقه های عالی آموزشی جهت اعزام برای تدریس خانم ها و کودکان (خانوادگی)
  • کلاس های ویژه درک فیلم، ترجمه فیلم، بحص آزاد
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه و جمعه ها و حتی ایام تعطیل
  • آموزش کودکان با مدرک و امتحانات و اساتید با سابقه و تجربه آموزش کودک و نوجوان و پشتیبان آموزشی زیر نظر سوپروایزر تحصیلکرده از خارج از کشور
هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد
شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد
چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید.

 ۰۲۱۸۸۹۳۶۸۷۸ – ۰۲۱۸۸۹۳۸۵۴۷ – ۰۹۱۲۳۸۳۹۵۸۶
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان ایتالیایی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور ایتالیا و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان ایتالیایی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

آموزش زبان ایتالیایی دریچه ای است برای ورود به آهنگین ترین زبان دنیا!

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان ایتالیایی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان ایتالیایی می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد  دستوری دست یابید.

 


تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در منزل

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی ، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در اصفهان ، آموزش خصوصی زبان ایتالیایی ، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی ، قیمت تدریس خصوصی زبان ایتالیایی ، تدریس خصوصی ایتالیایی ، تدریس خصوصی ایتالیایی ، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی ، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در اصفهان ، قیمت تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

آموزش خصوصی زبان ایتالیایی

آموزش خصوصی زبان ایتالیایی ، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی ، آموزش خصوصی زبان ایتالیایی در اصفهان ، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی ، قیمت تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان اسپانیایی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشورهای اسپانیا زبان و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان اسپانیایی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان اسپانیایی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

هزینه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان اسپانیایی می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد  دستوری دست یابید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

تدریس خصوصی زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان روسی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور روسیه و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان روسی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

تدریس خصوصی زبان روسی

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

هزینه تدریس خصوصی زبان روسی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان روسی می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد  دستوری دست یابید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی

تدریس خصوصی زبان سوئدی

تدریس خصوصی زبان سوئدی

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان سوئدی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور سوئد و همچنین آمادگی برای آزمون های سفارت و آموزش زبان سوئدی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

تدریس خصوصی زبان سوئدی

در این آموزشگاه چهار مهارت اصلی زبان مکالمه، فن بیان، گوش کردن و ارتباطات مورد توجه می باشد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان ۳۵ جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)

* دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته

* دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …

* اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران

* مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور

آموزش مکالمه تضمینی بین ۳۵ الی ۷۰ جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی

* پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان سوئدی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی

* کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل

* اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

* هزینه تدریس خصوصی زبان سوئدی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان سوئدی می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد  دستوری دست یابید.


آموزش خصوصی زبان سوئدی

آموزش زبان سوئدی ، آموزش خصوصی زبان سوئدی به فارسی ، اموزش زبان انگلیسی سوئد ، آموزش زبان سوئدی در اصفهان ، آموزش خصوصی زبان سوئدی در ایران ، آموزش زبان سوئدی آنلاین ،آموزش زبان سوئدی آموزشگاه ، آموزش زبان سوئدی برای مهاجرین ، آموزش زبان سوئدی تهران ، آموزش زبان سوئدی تصویری ، آموزش زبان سوئدی تلفن ، کلاس آموزش زبان سوئدی در تهران ، مراکز آموزش زبان سوئدی در تهران ، آموزش خصوصی زبان سوئدی در تبریز ، آموزش زبان سوئدی با تلفظ ، آموزش خصوصی زبان سوئدی ، خرید آموزش زبان سوئدی ، آموزش زبان سوئدی در تهران ، آموزش زبان سوئدی در مشهد

تدریس خصوصی زبان سوئدی در منزل

تدریس زبان سوئدی ، تدریس زبان سوئدی در اصفهان ، تدریس خصوصی زبان سوئدی در مشهد ، تدریس زبان سوئدی در کرج ، تدریس خصوصی زبان سوئدی در منزل ، تدریس خصوصی زبان سوئدی در کرج ، آموزش زبان سوئدی در اصفهان ، آموزش زبان سوئدی در ایران ، آموزش زبان سوئدی اصفهان ، آموزش زبان سوئدی در اهواز ، آموزش زبان سوئدی در کرج ، آموزش خصوصی زبان سوئدی در شیراز ، آموزش زبان سوئدی در منزل ، آموزش زبان سوئدی در رشت ، آموزش دستور زبان سوئدی آموزش زبان سوئدی سفارت سوئد ، آموزش سریع زبان سوئدی ، آموزش زبان سوئدی در سفارت سوئد ، آموزش زبان سوئدی در سوئد ، سایت آموزش زبان سوئدی ، سایت های آموزش زبان سوئدی ، بهترین سایت آموزش زبان سوئدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابراهیم حنفی